/ Food /

Keso, sylt, banan

 
Jag blev plötsligt akut sugen på keso och jordgubbssylt, för det är så himla gott ihop. Tillsammans med lite banan blev det nog mitt bästa mellanmål på länge. Varför har jag inte ätit det här på så många månader??
#1 / / Lilly:

Kan det där verkligen ha varit gott?

Svar: Ohja, sjukt gott! :)
Linnéa

#2 / / C by Caroline ❤️:

Åh vad gott! Måste jag testa nångång :)

#3 / / Frukostera:

Mums! ;)

#4 / / Jenny :

Åh vad gott det låter! :) Älskar keso och banan blandningen :)

#5 / / Carina:

Så gott!

#6 / / emma:

gott

#7 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

#8 / / Peasyeasy:

Mm, jag älskar keso och banan. Aldrig testat med jordgubbssylt till dock, får göra det!

#9 / / Tess:

Mums, vad gott! :D Kram

#10 / / Johanna:

Gott!

#11 / / Robex Lundgren:

åh vad gott de ser ut

#12 / / Josephine:

Vet inte om jag vågar prova, föredrar keso med bara keso :P såg rät gott ut ändå :)