/ Food /

Köttfärslimpa

 
Jag älskar köttfärslimpa, så igår lagade jag det till middag. Har inte gjort det själv tidigare, utan brukar alltid be mamma att laga det när jag är hemma. Haha. Men min köttfärslimpa blev grym! Gjorde dessutom brunsås för första gången i mitt liv, och även den blev succé. Det bästa av allt är att jag nu har en massa matlådor så jag kan äa köttfärslimpa i typ en vecka. Älskar att laga mat till mig själv, för då får jag äta allt själv ;) Plus att det inte gör någonting om det blir dåligt, för det påverkar ju ingen annan än mig själv. Haha!
#1 / / Fani:

Åh, det är så jäkla gott ju. Aldrig prövat att göra själv dock men det borde man ju göra!

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Mums! :)

#3 / / Mia:

Jag älskar köttfärslimpa, så gott! När jag gör det själv brukar jag ha i 3 msk Heinz chilisås i smeten, blir riktigt mums. Blir alltid flera matlådor när man gör köttfärslimpa, superbra ju :D

#4 / / Johanna:

Gott!

#5 / / Emmelie:

Mums! Jag älskar köttfärslimpa! :-D

#6 / / JUNITJEJ:

Så gott det är med köttfärslimpa!