/ Workout /

Legdaaay

 
Jag råkade vakna himla sent imorse men kände mig tröttare än någonsin. Jag kom upp till slut ändå och åkte iväg till gymmet för ett benpass. Kändes faktiskt riktigt den första kvarten, men sen fick jag lika mycket pepp som jag brukar ha och det resulterade i ett väldigt bra pass. Nu ska jag gräva ner mig i plugg, inte riktigt lika roligt...
#1 / / K-S:

Hurtigt! Och lycka till med plugget, det kan inte alltid vara kul men tänk på det som en investering för framtiden.

#2 / / Josephine:

Åh leg day! :D

#3 / / Joe:

Skönt! Själv har jag slöat med träningen senaste tiden. Måste bli bättring. Vad har du för tips för att öka motivationen?

Svar: Jag vet inte riktigt om jag har något supertips tyvärr... Jag tycker att det är roligt att träna så oftast är det inte så svårt att komma iväg. Annars tänker jag bara på hur bra det alltid känns efteråt! :)
Linnéa

#4 / / Lisette:

Härligt!

#5 / / Sabina:

Snyggt hår du har, vad gör du med det?

Svar: Tack! Ska jag vara ärlig så gör jag mest bara elaka saker mot mitt hår: hemmafärgningar, tupering, hårspray... haha.
Linnéa

#6 / / Sofia:

Härligt :-)