/ Diary /

Middag och bio

 
Igår hade jag en riktigt mysig kväll! Var ute och åt middag och tittade på bio med några kompisar. Vi såg The Mazerunner, helt okej film. Nu ska jag ladda om efter min pluggfria dag igår och kötta lite urban ekonomi. Tenta på tisdag! Inte alls särskilt motiverad till att plugga just nu men jag får försöka en stund i alla fall. Ciao!
#1 / / e:

Vad pluggar du för något?:)

Svar: Jag läser till civilingenjör i lantmäteri :)
Linnéa

#2 / / Anna:

Var är tröjan ifrån? Gillar den!

Svar: Tack! Den är från Lindex, men köpte den för ungefär ett år sedan tror jag...
Linnéa

#3 / / Julia:

Va fin du är :)

Svar: Tack så mycket :)
Linnéa

#4 / / Matilda:

wow, snygga glasögon! Älskar pilot, speciellt när de är guldiga :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa

#5 / / Victoria:

Så fin du var.

Svar: Tack! :)
Linnéa