/ Diary /

Nästan som fredag

 
Nu är jag hemma efter skoldagen och är ledig onsdag och torsdag. Alltså firar jag fredag idag! Nästan i alla fall. Borde plugga, men har ju massor av tid till det nu när jag kommer vara ledig. Måste hur som helst åka och hämta ut mitt paket med kursboken som kom idag. Kul att jag var där och hämtade ut två paket med böcker igår också... Jag lever för att köpa böcker, typ.
#1 / / Anna Maja:

Så länge det är roliga böcker skulle jag kunna åka och hämta paket varje dag ;) kursböcker är ju däremot inte lika roligt.

Svar: Haha precis, det tar emot lite extra mycket när det är en rätt tråkig kurs dessutom... :)
Linnéa

#2 / / Elin:

En annan säljer bara böcker nu, SÅ jäkla klar med pluggandet i Malmö! :DD Var kommer tröjan ifrån? Apsnygg!!

Svar: Åh, vad härligt! :) Tröjan är från Lindex, men köpte den på löjligt mycket rea i somras så det är inte säkert att den finns kvar nu...
Linnéa