/ Diary /

Roligare än kurslitteratur

 
Varför lägga massa pengar på kurslitteratur när man kan köpa böcker man faktiskt vill läsa istället? Tycker egentligen att det är onödigt dyrt att köpa böcker överhuvudtaget, men de jag ville läsa nu fanns inte inne på biblioteket och jag orkade inte vänta. Hehe.
#1 / / yasmine mamma till dennis:

ha en underbar tisdag
kram

#2 / / Niles:

Haha - men kurslitteraturen lär man läsa ändå? Det är ju tvunget :( Men håller med dig... alltid roligare att läsa något man verkligen tycker om!

Svar: Jo, jag försöker bara skjuta upp det lite :) Haha!
Linnéa

#3 / / Niles:

Ojoj, det är du inte ensam om att göra :/ Har några kapitel som ska vara utläst tills på torsdag... men än finns det tid?

Svar: Ohja, det är ju massor av timmar kvar till torsdag! Ingen brådska :)
Linnéa

#4 / / Niles:

Skönt, då säger jag att du sa OK på det ;)

#5 / / biggeros:

The Shining är riktigt läskig som bok. Jag kunde inte slutföra den. Sedan kan man ha bokbytardag.

Svar: Får se om jag vågar! Inte säkert ;)
Linnéa

#6 / / Emelie:

Stephen King skriver ju riktigt bra böcker! Fast just den där hade jag nog inte vågat ge mig på... Såg filmen för en himla massa år sedan och jag vill minnas att jag förlorade x antal nätters sömn pga den..!

Svar: Haha, skräckfilmer är hemska! Då brukar jag gilla böcker bättre, men får se om jag vågar läsa :)
Linnéa