/ Food /

Salta mandlar

 
Jag har inte ordentligt på chokladhyllan i affären på länge, men när jag gjorde det hittade jag den här. Jag älskar ju mandlar. Och salt. Och choklad. Kunde ju inte låta bli att köpa, och den gjorde mig inte besviken. Himla god!
#1 / / e:

ser supergod ut :D

#2 / / Elinor :

Åh vilken combo, ska springa till affären och testa!

Svar: Gör det! :)
Linnéa

#3 / / Robex Lundgren:

Vilken ny het bra att veta :)

#4 / / Julia:

Vill testa den, verkar ju sjukt god :)

Älskar din nya bloggdesign by the way!

Svar: Ja, du borde testa :D Tack så mycket!
Linnéa

#5 / / Anna:

Åh det där ser ut att vara något för mig, måste testa!

#6 / / Sofia:

Ser god ut :-)

#7 / / Paulina Suonvieri:

Åh men herregud vilken chokladdröm! Salt mandlar och choklad låter som en perfektion i mina öron ;)


//hundredkitchenstories.blogg.se

#8 / / C by Caroline ❤️:

Åh den måste testas! :)

#9 / / ɑ n n i k ɑ:

Gott!

#10 / / Johanna - Träning, hälsa & vardag:

Åååååååh :D