/ Diary /

Sommar vs höst

 
Jag hittade en bild från en kväll i somras när vi grillade (köttet låg troligtvis på grillen och kom därför inte med på bild... haha). Får mig att längta tillbaka lite till att sitta ute och äta mat under varma sommarkvällar. Ändå känns hösten ganska välkommen för min del, tycker definitivt att det är den årstid med högst mysfaktor (tillsammans med julen då). Färgglada löv, halsdukar, dricka te under en filt, höstskor... Jag gillar det. Förutom regniga och blåsiga dagar, det hade man kunnat vara utan.
#1 / / C by Caroline ❤️:

Ja det finns någon charm med hösten trots allt! :)

#2 / / Paulina Suonvieri:

Ser fantastiskt ut! Riktigt bra bild också!!

Kanske detta är en "kitchen story" du vill att fler läsare ska få se? Eller något annat recept du har? :) Jag har en by ide på min blogg som heter "läsarrecept" som innebär precis det du nog kan gissa- att ni delar med er av era köks kreativiteter is syfte att vi ska hitta nya inspirerande recept och bloggar. Ber om ursäkt om du ej gillar såna hära kommentarer, men tycker du har en riktig kökstalang som är värd att dela med sig av till andra :)


//hundredkitchenstories.blogg.se

#3 / / Joe:

Härlig bild. Ja, man längtar tillbaka lite till sommaren men samtidigt tycker jag verkligen hösten är så vacker och mysig på ngt sätt.

#4 / / Anna [foto]:

Ljus och härlig bild :)

#5 / / Josephine:

Å va gott! :)

#6 / / Amanda:

Hej! Jag chansar och skickar en liten förfrågan här (hoppas ok!). Jag har kikat lite på din blogg och tycker att du verkar vara så himla duktig på både blogg och foto. Jag håller just nu på med ett bloggprojekt som lanseras senare i höst, och skulle behöva lite hjälp med just foto och bloggdesign (bor/jobbar i Lomma/Lund). Kanske kan du hjälpa mig? Jag hittade ingen mejladress här, men du får gärna höra av dig eller bara skicka din mejl så kan jag berätta lite mer. :) Mvh/Amanda