/ New in /

Fredagsnöje: internetshopping

 
När man är nära att dö tråkighetsdöden kan internetshopping av sminkprodukter vara en bra räddning. Rekommenderas för de som har för mycket pengar eller är i behov av smink. Rekommenderas inte för de som försöker spara pengar eller tycker att smink är onödigt och tråkigt.
 
Jag ligger nog lite mitt emellan. Är varken rik eller fattig, har kommit in i en period där jag gillar att köpa smink trots att jag inte riktigt behöver det, samtidigt som mitt sminkförråd inte direkt svämmar över så det skadar inte att få in lite nytt. Helt okej fredagsnöje igår för min del alltså. Har bara lite ångest över att spendera över 1000 kr på saker som jag egentligen hade kunnat klara mig utan.
#1 / / Annster:

Så fint :)

#2 / / Robex Lundgren:

fint

#3 / / Fiffiis:

Hej jag scrollade igenom din blogg lite och var bara tvungen att kommentera och säga att du har en jätte fin blogg och väldigt spännande :D

Skriv ett inlägg gärna om vad du tyckte om urban decay´s naked pallet :D har alltid varit nyfiken på den :)

Ha en fortsatt fin söndag kram fiffi :)

Svar: Åh, tack så mycket! Det kan jag absolut skriva ett inlägg om sen. Kram! :)
Linnéa