/ Diary /

Gym

 
Jag tar nästan aldrig bilder på gymmet, eftersom jag alltid brukar lämna telefonen hemma. Ganska skönt att kunna koppla bort allt och gå in i sin egna lilla bubbla och inte bli störd för en stund, tycker jag. Igår åkte jag dock till gymmet direkt efter skolan, vilket innebar att jag var tvungen att ta med telefonen. (Och gymma med lösögonfransar. Haha. Min mascara är nästan slut, så får använda lösfransar istället och jag orkade inte ta bort dem innan jag tränade.) I alla fall så kändes det sjukt pinsamt att ta bilder på sig själv på gymmet... kanske bara jag som är feg, men kände mig uttittad.
 
Nu ska jag gå en promenad i det fina vädret. Känns som vår ute, äntligen!
#1 / / JUNITJEJ:

Snyggt med lösögonfransar!

#2 / / Mira:

Haha, jag tycker också det är pinsamt att ta gymbilder, vågade göra det en gång och har inte gjort det fler gånger :')