/ Diary /

Massa resande

 
Hallå! Det känns som att jag har rest omkring hur mycket som helst under den senaste veckan. Inom loppet av åtta dagar har jag besökt Malmö två gånger, Helsingborg två gånger och Stockholm en gång. Känns skönt att få stanna i Lund i några dagar nu innan jag ska åka mer tåg eller buss. Annars rullar livet på som vanligt: skriver lite exjobb, tränar, tittar på alldeles för mycket serier. Jag har på något vis lyckats få riktigt ont i ena sidan av ryggen och har ingen aning om var det kommer ifrån. Sjukt frustrerande och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vågar träna som vanligt eller inte. Vissa saker går ju bra, men är det dumt att göra ryggövningar t.ex.? Gjorde en när jag var på gymmet idag och det gick bra i alla fall... Jag blir bara så himla nojig när jag får ont någonstans.
#1 / / alice:

skit snyggt hår!

#2 / / Jessica:

Fin du är :)

#3 / / joe:

Aj då...prova lite yoga eller streching först innan du går igång med annan träning?