/ Diary /

Minus och plus

 
Dagens sämsta:
- Har så FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT (därav den svartvita bilden med dålig kvalitet). Kan inte komma på en enda sak jag vill göra, mer än att gå och lägga mig så att den här dagen tar slut.
- Börjar få lite jobbpanik. Har börjat titta efter jobb och allt känns läskigt.
 
Dagens bästa:
- Fick höra "du är den finaste personen jag har lärt känna här nere" och att jag är så godhjärtad. Blev glad.
- Använde diskhandskar när jag diskade. Var hos skjuksköterskan förra veckan och hon sa att jag absolut aldrig får diska utan handskar på grund av mina handeksem. Känner mig duktig som lyder.
- Ovan nämnda handeksem har blivit så mycket bättre, nästan försvunnit, efter att jag fick en starkare salva utskriven. Bra gjort av mig att ta tag i det, tog ju bara några år av spruckna handflator innan jag gick iväg och fick en receptbelagd salva.
#1 / / Anonym:

Vacker du är

Svar: Tack så mycket :)
Linnéa

#2 / / Sabina:

Jättefin bild! :) Skönt att eksemen ger med sig, mina är inte så tacksamma!

Svar: Tack :) Usch då, eksem är verkligen inte kul!
Linnéa

#3 / / joe:

Roligt inlägg :)

#4 / / Matilda :

Fin du är!

Svar: Tack! :)
Linnéa

#5 / / alice:

Snygg blogg!

Svar: Tack! :)
Linnéa