/ Food /

Yoghurtkvarg

 
Förut brukade jag äta kvarg ganska ofta, men nuförtiden tycker jag inte alls att det är särskilt gott så jag använder det bara i smoothies. Däremot yoghurt gillar jag och äter nästan alltid till frukost. När jag sedan hittade den här yoghurtkvargen i mataffären igår var jag bara tvungen att prova, och den var riktigt god faktiskt! Den hade inte samma stabbiga konsistens som kvarg, utan mer som en krämig yoghurt och den smakade ungefär som yoghurt också. Med andra ord var den nästan som en extra proteinrik yoghurt, vilket jag tycker är perfekt. Like på den!
#1 / / Matilda:

Älskar att det kommer så nya spännande proteinrika produkter hela tiden!

#2 / / Fashionvein:

ååå den vill jag testa!

#3 / / Elina:

Jag är beroende utav kvarg och älskar att testa nya saker sooo... We both know what's happening.

#4 / / C by Caroline ❤️ :

Det var nått nytt, låter gott :)

#5 / / Robex Lundgren:

mums

#6 / / Jennie bott i LA:

YUM!!

#7 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Den har jag aldrig sett, äter alltid kvarg på morgonen!

#8 / / Marie Bergman:

Vad bra att den var god :) Måste också testa!

#9 / / Mia:

Har sett den där i affären men aldrig vågat prova utan har hållit mig till yoghurt på morgonen och kvarg till mellanmål och kvällsmål, men nu kanske jag vågar prova den då du skrivit positivt om den :)

#10 / / Julia Müller-Sandvik:

Det verkar ju underbart :D Drickkvarg är jag desto mer skeptisk till...