/ Clothing /

Bra fredag

 
Idag känns som en bra dag. Jag har en sån härlig fredagskänsla och dessutom var jag och Ida iväg och shoppade efter skolan. Jag hittade en jacka som jag är SÅ nöjd med. Ska visa sen!  Älskar känslan av att ha köpt någonting fint, jag blir helt lycklig.
#1 / / bella:

Var har du köpt dina skor från detta och förra inlägget!? Superfina! :) vill oxå säga att jag hittade din blogg från stallet.se för jäääättte många år sen. har läst din blogg från och till och gillar den jättemycket! ha det bra!

Svar: Haha oj, det var ju riktigt länge sedan! Gud vad roligt att höra :D Skorna i detta inlägget köpte jag på en liten skobutik, men de är från märket Johnny Bulls och finns lite överallt. Om du menar de låga skorna i det tidigare inlägget också så är de från Din Sko :)
Linnéa