/ Food /

Sallad med enchiladakryddad kyckling

 
En sak jag knappt varit sugen på att äta på hur länge som helst är sallader. Jag har knappt ens velat ha grönsaker, vilket är himla konstigt med tanke på att jag alltid annars äter grönsaker till maten. Under hela hösten har mitt grönsaksintag i princip bara bestått av ärtor, majs och sojabönor (om det nu räknas som en grönsak?). Men nu har jag äntligen fått tillbaka suget efter grönsaker!
 
Jag gjorde salladen på bilden efter ett träningspass häromdagen. Måste verkligen tipsa om att blanda hackad babyspenat med lite pesto, huuur gott som helst! Kycklingen kryddade jag med enchiladakrydda, men tyvärr var den starkare än vad jag trodde så det blev lite för mycket för min smak... men så är jag väldigt känslig för stark mat också. Får hålla mig till tacokrydda i fortsättningen, då går det ju bara inte att misslyckas.
#1 / / Emiza:

mums :D gillar kyckling

#2 / / ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

#3 / / JUNITJEJ:

Det ser gott ut!

#4 / / Johanna:

Gott!

#5 / / Josephine:

Ser grymt gott ut! :D

#6 / / malin:

Gud vad gott.

#7 / / Hillevi:

Ser jättegott ut!

#8 / / Robex Lundgren:

mums

#9 / / joe:

Ser gott ut :) Ha en fin dag

#10 / / Louise - vitmossa:

Ser hur gott ut som helst! Synd att det blev för starkt.

#11 / / Annster:

Ser gott ut :)

#12 / / Kajsa:

så himla gott :))

#13 / / princessmelis.com:

Ser så himla gott ut!

#14 / / Marie Bergman:

Ser gott ut =)