/ Diary /

Sista tentan någonsin!

Mobilbild från i onsdags och systemkamerabild med lite bättre kvalitet från några veckor tillbaka
 
Hej alla som fortfarande tittar in här trots min kassa uppdatering! Idag har jag skrivit min sista tenta någonsin för min utbildning! Det känns helt sjukt efter 4,5 år... Men är himla glad över att jag har lyckats ta mig igenom det! Om jag nu klarar de två tentorna jag har haft den här veckan, annars måste jag ju göra omtenta (men det hoppas jag inte).
 
För att fira att tentaplugget är över åkte jag ner till stan och shoppade loss lite i eftermiddags. Ett par jeans och fyra tröjor fick jag med mig hem. Har knappt handlat kläder på väldigt länge och har samtidigt varit så himla trött på alla kläder jag har i min garderob, så det känns väldigt bra att få in lite nytt. Nu ska jag fredagsmysa och titta på film med lite (eller mycket) choklad. Yey.
#1 / / Victoria:

Åh så roligt. Håller tummarna för att du klarar tentan :)
Otroligt hur länge jag följt dig egentligen när du säger att du pluggat såpas länge.

Svar: Tack! Ja, tiden går verkligen så himla fort! :)
Linnéa

#2 / / princessmelis.com:

VIlken fin bild :)