/ Clothing /

When you got your back against the wall

 
Hur kan det redan vara torsdag!? Den här veckan har gått så otroligt fort att jag knappt hänger med. Men jag klagar inte, tiden får gärna gå fort under såna här dagar när jag inte gör något särskilt intressant. Det är i alla fall riktigt skönt att ha kommit igång med skolan igen. Jag är en sån person som måste ha rutiner för att kunna fungera normalt, annars känns allt bara jobbigt och det blir kaos i mitt huvud. Jag gillar att ha mycket att göra och lite tid till att tänka. Skola - träning - sova låter kanske inte som särskilt spännande dagar, men jag trivs med det.
 
Jag rensade förresten bland mina jeans för några dagar sedan och insåg att jag nog inte gjort mig av med ett enda par sedan gymnasiet. Alltså på över fem år. Det slutade med att jag gjorde mig av med 14 par och behöll lika många. Jag vet inte ens varför jag har haft kvar jeans som var trasiga... så dålig är jag på att slänga saker. Haha.
#1 / / Linda:

Åh gud vad snygga skor:O vart är dom ifrån?

Svar: Tack så mycket! De är från Din sko :)
Linnéa

#2 / / Johan:

Snygg outfit.