/ New in /

Ännu mer shopping

 
Idag var jag på Emporia och shoppade lite. Precis vad jag behövde (eller inte...). Fyllde i alla fall på lagret med min favoritmascara och köpte en superfin skimrig ögonskugga (färgen Nylon från MAC) som jag bland annat tänkte använda som highlighter. Har varit lite smått besatt av att hitta en highlighter hur länge som helst nu, och tyckte att den här ögonskuggan passade väldigt bra tills vidare. Billigare än en vanlig highlighter dessutom. Jag fick även ett infall och köpte lite nagellack från H&M. Risken finns ju att de är rätt dåliga, men det var ju så billigt att det inte riktigt gör någonting.
 
Med mig hem fick jag även ett par träningstights från Stadium. Världens finaste färgkombination ju! Mörkgrått och rosa är ju fantastiskt tillsammans. Hade egentligen inte alls tänkt köpa tightsen, men fick för mig att prova dem för att de var så fina, och sen var jag helt fast för de var så bekväma att jag aldrig ville ta av mig dem. Kunde helt enkelt inte hänga tillbaka dem i affären igen.
 
Härmed ger jag mig själv shoppingförbud på smink. Har lagt ut alldeles för mycket pengar på det den senaste tiden. Det enda jag får köpa är påfyllning av sånt som tar slut, så om jag visar upp fler nya sminkprodukter här i bloggen inom den närmsta framtiden är ni välkomna att slå lite vett i mig för jag kan inte fortsätta med det här shoppingbeteendet. Behöver en annan inkomstkälla än csn för det!
#1 / / erica:

jag stod och kikade på dessa träningsbyxor igår och tyckte dom var så fina. testade de aldrig dock vilket kanske var tur ;}

Svar: Haha precis, plånboken blir gladare då i alla fall ;)
Linnéa