/ Diary /

Fara för mig själv

 
Idag får bli en riktig mysfredag! Hade tänkt ge mig ut och på en joggingrunda nu efter lunch, men känner inte riktigt för det. Jag kanske gör det senare, eller kanske inte... troligtvis inte. Får samla alla mina krafter till morgondagens benpass. Istället för att vara hurtig och ge mig ut ska jag spela datorspel med min syster. Vi har blivit riktigt nördiga de senaste dagarna. Eller ja, hon har varit spelnörd ganska länge men nu har jag äntlgen hittat ett spel jag gillar och som är kul att spela så länge vi gör det tillsammans. Vilket spel vi spelar då? Star Stable. Ett hästspel som är riktat till typ 10-åringar. Hahaha. Men det är kul.
 
Jag har förresten insett att jag inte borde få hålla på med matlagning, för mitt eget bästa. De senaste dagarna har jag skurit mig i tummen, skurit mig rakt över fingrarna (därav plåstren på bilden) och när jag lagade lunch nyss skvätte det kokande potatissoppa över halva min arm så jag fick brännmärken. Ajajaj. Matlagning är farligt.