/ Food /

Fredagsmys

 
Igår lyxade jag till det lite och köpte färska jordgubbar till mitt kvällsmys. Tyvärr smakade de inte särskilt mycket, men det hade jag inte heller förväntat mig. Dessutom gjorde jag en nyttig "glass" - bara att mixa en frusen banan med liiite havremjölk och någon tesked jordnötssmör. Hur gott som helst!
 
Ikväll är det ju melodifestivalsfinal och jag är sååå taggad! Har längtat hela veckan, haha. Jag är världens melodifestivalnörd (mer eurovision visserligen, men gillar svenska också). Jag hejar helt klart på Mariette eftersom det är den enda låten i år som jag faktiskt gillar. Inte ett särskilt bra melodifestivalår enligt mig, tyvärr! Men det är kul i alla fall.
#1 / / Ronja Flygare:

Mums!

#2 / / Annika:

Gott!

#3 / / Johanna:

Gott!

#4 / / Http://carroat.blogg.se:

Gott! :)