/ New in /

Metallic flash tattoo

 
För ett par veckor sedan fick jag för mig att klicka hem ett par ark med tillfälliga guld- och silvertatueringar från ebay. De kostade knappt någonting, så jag tyckte att det kunde vara roligt att testa. Fick hem dem i brevlådan idag och var tvungen att ta på mig en direkt. Den var riktigt fin och skimrig faktiskt! Perfekt med faketatueringar för mig som aldrig skulle våga göra en riktigt eftersom jag är rädd för att ångra mig... haha.
#1 / / carro:

Snyggt!

#2 / / Lilly:

Wowh den var cool.

#3 / / emiza:

cool

#4 / / Robex Lundgren:

fin bild

#5 / / Louise:

Superfint :D

#6 / / Linnéa Alpsten:

Så fin! :D

#7 / / Carolina Thoor:

Aldrig fel med fake tatuering då man inte är säker ännu! Jag har haft miljontals under åren jag växt upp hehe!

Galet snygg tröja också :D vart har du köpt den? :D

Svar: Precis! Tack, tröjan kommer från H&M :)
Linnéa

#8 / / Jessica:

Så himla snyggt med faketatueringar! Det är jag också sugen på att köpa! :)

#9 / / Anna:

Jag har testat flera olika Flash Tatueringar från flera tillverkare. Tyvärr finns det tatueringar som håller dåligt i saltvatten och slits av solskyddskräm. Många billigare tatueringar som importerats från bla Kina håller extremt dåligt, man får vara glad om de håller två dagar. För er som ska handla Flash tatueringar inför sommaren eller inför semesterresan bör välja bättre kvalité. Det som jag har lyckats hitta med bäst livslängd hittade jag här: http://www.yourwellness.se/for-henne/flash-tatueringar
Dessa är INTE billigast, MEN håller absolut längst… dessutom är dom riktigt snygga :-)