/ Food /

Vasaloppsfrukost

 
 
Godmorgon! Jag vaknade tidigt idag (eller ja, strax före åtta), så jag gick upp för att äta frukost framför Vasaloppet. Alltid lika mysigt! Jag är egentligen inte alls sortintresserad, men Vasaloppet (och friidrott) tycker jag verkligen om att titta på. Allt annat tycker jag är fruktansvärt tråkigt.
 
Jag tänkte ta och städa lite här hemma nu medan Vasaloppet står på. Det behövs verkligen, jag har påsar och kartonger och smycken som ligger överallt i lägenheten ungefär. I eftermiddag blir det av en sväng till gymmet och jag hoppas att jag kan träna rygg. Har haft ont i lite olika delar av ryggen i flera veckor nu, så det var längesedan det blev ett ryggpass för mig del. Har inte riktigt vågat. Men nu känns det bättre, så ska försöka och se hur det känns med olika ryggövning. Ha en fin söndag!
#1 / / Filippa:

Åh vad gott :)